CRM

CRM - en proces drevet platform der forener salg, marketing og service og gør det nemmere end nogensinde før at ændre dine CRM processer

bpmonline-logo
marketing

Læs mere her:
Socio-demographic data

  • 360° customer view
  • Segmentation
  • Lead scoring
  • Lead management
  • Landing pages management
  • Omnichannel campaigns
  • Email marketing
  • Event management
  • Marketing resource management
  • Loyalty / reward program management

Multichannel marketing software der hjælper med at bringe lead generering til et excellent niveau.

Bpm’online marketing anvender best practice til effektiv leadhåndtering – fra leadgenerering til gennemførelse af salg. Processen sørger for, at dit salgsteam kun fokuserer på kvalificerede og salgsmæssige leads.

Brug e-mail marketingsværktøjer til at oprette og vedligeholde personlig kommunikation med hver eneste kunde. Optimer din kommunikationsstrategi baseret på masse mail dialog.

bpmonline-logo

Automatiseret salgproces der håndtere hele dine salgscyklus – fra lead til mer-/gensalg

Bpm’online-salg leverer end-to-end salgsprocesser til at styre den komplette kunde rejse – fra lead til ordre og fortsat vedligeholdelse af account. Best-in-class teknologi gør det muligt for systemet at forbinde marketing, salg og kundeservice, så virksomhederne effektivt kan styre hvert trin i sin kunderelation.

Bpm’online-salg omfatter håndtering af leads, oppourtunities samt tilbuds-, ordre- og fakturaadministration. Pre-definerede processer gør det nemt for virksomheder at komme hurtigt i gang samt anvende branchens bedste praksis i deres tilgang.

  • Quote management
  • Contract management
  • Document flow automation
  • Territory and quota management
  • Project management
  • 360° customer view
  • Opportunity management
  • Orders and invoices management
  • Field sales
  • Sales forecasting
  • Products and services

Læs mere her:
Account and contract management

Sales
bpmonline-logo
unified-service-catalogue

Læs mere her:
Unified Service Catalogue

  • 360° customer view
  • Agent workplace
  • Omnichannel communications
  • Customer portal
  • Case management
  • Service catalog
  • Service level agreement
  • Knowledge management
  • Problem management
  • Feedback management
  • ITIL-processes

Et innovativt kundecenter værktøj til at levere exceptionel kundeoplevelse.

Den bedste løsning til virksomheder, der søger at styre sin omnichannel kommunikation.

Det bedste valg for mellemstore og store virksomheder, der søger at levere service på højt niveau på tværs af flere kommunikationskanaler.